2015. május 22., péntek

Könyvhét akciók !!!!


Kedves olvasok / könyvkukacok !



Ezzel a kis bejegyzéssel szeretném indítani a blogomat  . Mivel hamarosan lesz a könyvhét és gondolom ezt minden könyvkukac alig várja  ( és végre én is el tudok menni oda )  a könyvkiadók rengetek akcióval várják a vásárlókat amikre én is fel szeretném hívni a figyelmeteket!

Szóval  ,aminek én személy szerint roppant örültem az a  Maxim könyvkiadónál az 1+1 akció. Ha rendelsz egy könyvet és mellé egy olyat ,ami bele tartozik az 1+1 kategóriába ,akkor az olcsóbb könyvet  ingyen kapod. Tíz könyv esetén pedig a házhoz szállítás pedig ingyenes.  Igaz nem rendeltem húsz  könyvet  ,de  bevásároltam innen . Aminek nagyon ,de nagyon örültem az Shanny Gammon Kibírhatatlan ( A szerethetetlen trilógia befejező részekönyve volt ,amit rögtön meg is rendeltem , amit még fontosnak gondoltam  az Rebecca Donoven Boldogító lélegzet  ( lélegzet trilógia befejező része ) című könyvét. Ezt már a megjelenésekor meg akartam venni ,csak éppen előtte megrendeltem már egy másikat és kicserélni nem tudtam. De nem bánkódok mert a másik könyv is jó választás volt és most ez is meg lesz :D . Meg persze hozzájuk rendeltem néhány könyvet is amit eddig csak a neten olvastam és úgy gondoltam nem hiányozhat a könyvtáramból. Akit bővebben érdekel ez az akció az kattintson az itt gombra.


A másik amit megakartam osztani nektek az a könyvmolyképző kiadó megjelenő könyvei a könyvhétre.  Olyan könyvek fognak megjelenni mint például Coolen Hoover Loosing Hope vagy az örök kedvenc földönkívüli sorozatunk ( Lux sorozat ) befejező része  The Opposition ( Ellenállás) vagy éppen egy kedvenc romantikus sorozat szintén befejező része a Crash Into You ( Feszülő húrok sorozat 3. kötete )  Persze ezen kívül rengeteg könyv fog megjelenni   ,de én ezeket szerettem volna kiemelni. Ha még többet szeretnél megtudni  a könyvmolyképző kínálatáról akkor   kattints ide

Remélem hasznos volt a bejegyzés és kellemes délutáni olvasást minden könyvkukacnak. Holnap pedig várható az első kritika  Abbi Glinse A végzetem című könyvéből.

by Agatha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése