2015. június 13., szombat

Wendy Higgins Angyali győzelem


Wendy Higgins  Angyali győzelem 

Író: Wendy Higgins
Eredeti cím :Sweet Reconing
Kiadó:Maxim kiadó
Oldal:387

Fülszöveg:
Eljött az idő a leszámolásra. A jóslat hamarosan beteljesedik, és bár egyre több szövetségese akad Annáéknak, de a fenyegetés is nő. A hercegek minden eszközt bevetnek, hogy megállítsák a lázadó óriásokat. Nem kímélve senkit és semmit, főképp nem saját gyermekeiket. És ahogy minden háború, ez is komoly áldozatokkal jár. 
A helyzet egyre kiélezettebb, a nyugtalanság és a félelem lassan mindenkit felőröl. Miközben Anna menteni próbálja szeretteit, maga válik a fő célponttá. Minden percről percre változik körülötte, és senkiben sem bízhat. Mikor a Bujaság hercege ellene küldi szerelmét, Kaidan Rowe-t, el kell döntenie, mennyit kockáztat. 
Ahogy az utolsó óra közeledik, úgy nő a feszültség. Anna egyre nagyobb kockázatot vállal, de ezzel a küldetés sikerét is veszélybe sodorja. Egyedül óriásbarátaira számíthat, de vajon elég lesz-e ez a maroknyi csapat, hogy a végső ütközetben győzelmet arasson? 
A sorozat legérzékibb és legpörgősebb kötete újra összegyűjti az óriásokat, hogy kivívják szabadságukat.




Szerintem sokan  vártátok  már az Angyali gonosz  trilógiának a befejező részét ,mert én nagyon vártam már. Nagyon megszerettem az angyalokat ,démonokat és nefileket is . Persze nem ez volt az első angyalos könyv amit olvastam ,de az biztos ,hogy ez a kedvencek közt van ,legalábbis nálam biztos.
A történet az ott folytatódik ,hogy Anna éppen  próbál lapulni ,míg el nem indulhat az egyetemre. Kaidennel is takarékon van  és próbál nem feltűnő lenni ,de azért néha néha felbukkan pár légionáris  nála.  Jay és Veronica külön utakon folytatják az útjukat és mikor ezt megtudja Marna elutazik Jayhez. Na emberek innentől kezdve jönnek a bonyodalmak sora. Mikor éppen azt hiszed rendbe megy minden ,na ,akkor beüt a krapek ,de nagyon. A démonok sokkal jobban oda figyelnek a kicsinyeikre ,így sokkal jobban oda kell figyelniük arra ,hogy a szövetség titok maradjon. Mindenki érzi ,hogy a harc egyre ,de egyre közeledik ,félnek nyitni mások felé hátha az elárulnák őket a démonok előtt.

Ha a könyvre visszagondolok Wendy Higgins egy jó befejezést írt számunkra. Megkaptuk Kaiden és Anna romantikus szálát és megkaptuk úgyszintén a harcot  a mindent eldöntő háborút is. Nekem nincs semmilyen  bajom azzal ,hogy a szerelmi szál  többet nyomott mint maga a harc. Sok helyen olvastam ezt ,de ezzel vitatkoznom kell mert szerintem nem túl romantikus és Wendy teljesítette az elvárt szintet. A könyv végéig rágtam a körmeimet és izgultam mi lesz a kedvenc szereplőimmel. Néha azt lehetett érezni benne ,hogy úgy érzik nem fog menni ,de aztán erőt adtak egymásnak és végig csinálták. A mellékszereplők és a történet főszereplőit pedig ha lehet jobban a szívembe zártam. Persze a könyvnek voltak szomorúbb és boldogabb pillanatai is. Sajnáltam ,hogy minden győzelemért meg kellett szenvedniük a szereplőinknek és a  happy endet is ez  miatt egy kicsit keserédesnek érzem.


Anna és Kaiden a könyv végére teljesen felnőttek a szerepükhöz az egykori félős lány és a talpig romlott srác . Bár néhol Anna karakterében néhol fel lehetett ismerni a bizonytalanságot ,de olyankor mindig át segítették a szakadékon. Kaidennek pedig egy teljesen más oldalát is megismerhetjük ebben a könyvben. Imádtam a régi Kaident is ,de jó volt látni ,ahogy egymáshoz igazulnak és felnőnek. A legmeghatóbb jelenetem is hozzá tartozik ami az epilógusban lesz majd. Ez a rész számomra mély nyomot hagyott a szívembe.

Na de kanyaródjunk vissza a harcra. Nagyon sok mindent nem akarok mesélni róla ,hisz nem szeretném elmondani a legizgalmasabb részt a könyvbe ,amit már régóta várunk/vártok.  Nekem tetszett az előkészítésétől a befejezésig és jó volt látni ,ahogy a rengeteg nefil belátja apja gonoszságát és segítenek a többieknek.

A vége tette fel szerintem az i-re a pontot.  Itt  röviden bemutatja író ,hogy mi  fog történt a harc után a szereplőkkel. Wendy Higgins teljesítette minden felé irányzott elvárásomat és az epilógust egyszerű imádtam .


Kedvenc karakterek : Anna , Kaiden , Blake

Ami nagyon tetszett: Epilógus, Leánykérés

Ami nagyon nem tetszett: -

Történet: 5/5

Borító :5/4



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése